Bu bölümü başarı ile tamamlayan öğrenciler : |
PK-1 : |
geniş bir İngilizce dil kullanım bilgisine sahip olacaklardır. |
|
PK-2 : |
İngilizce dilinin tarihi gelişimini üzerindeki yabancı etkilere odaklanarak çalışabileceklerdir. |
|
PK-3 : |
eski ve modern dilleri, bibliografik süreçleri, metinsel ve editoryal metodları çalışmak için bilgi ve beceri edineceklerdir. |
|
PK-4 : |
dilbilimin alt alanlarında yenilikçi, eleştirel ve orjinal çalışmalar yapabileceklerdir. |
|
PK-5 : |
dilbilimle sosyoloji ve psikoloji gibi alanlar arasındaki ilişkiyi sosyal dilbilim ve psiko-dilbilim adı altında çalışabilecek bilgi ve donanıma sahip olacaklardır. |
|
PK-6 : |
etkileyici yazma, konuşma, okuma, dinleme, ve öğretme becerisine sahip olacaklardır. |
|
PK-7 : |
konferans, seminer ve sempozyumlarda etkileyici sunumlar yapabileceklerdir. |
|
PK-8 : |
dil testi hazırlama konusunda bilinmesi gerekenleri öğrenmiş olacaklardır. |
|
PK-9 : |
ikinci/yabancı dil edinimi konusundaki teorileri ve alandaki problemleri ve çözüm önerilerini öğrenmiş olacaklardır. |
|
PK-10 : |
dilin tabiatı, dil edinimi, anlama ve konuşma süreçleri, çocukların dil öğrenmesi gibi konulardaki teorileri öğrenmiş olacaklar. |
|
PK-11 : |
dilin zaman içinde değişimi, dil ve kültür ilişkisi, dil ve cinsiyet, dil planlaması gibi konuları öğrenmiş olacaklar. |
|
PK-12 : |
farklı disiplinlerarası projelerde çalışabileceklerdir. |
|
PK-13 : |
meslektaşlarıyla araştırma ve yayın faaliyetlerinde çalışabileceklerdir. |
|
PK-14 : |
araştırmanın nasıl yapıldığını; detaylı çalışmanın nasıl yapıldığını; detaylı literatür taramasının nasıl yapıldığını; ve yapılan çalışmanın nasıl sunulduğunu ve savunulduğunu öğrenmiş olacaklardır. |
|
PK-15 : |
sınıf ortamında dil öğrenimi ve öğretimi ile alakalı karşılaşılan sorunları teşhis edebileceklerdir |
|
PK-16 : |
sınıf sorunlarıyla alakalı olarak veri toplamada uygun sınıf içi araştırma yöntemlerini kullanabileceklerdir. |
|
PK-17 : |
farklı sınıflar ve ortamlar için farklı sınıf içi araştırma yöntemleri geliştirecek |
|
PK-18 : |
ileride çalışacakları kurumlarda araştırma gruplarına katılıp katkı sağlayabilirler |
|
PK-19 : |
gelecekte kendi başlarına bağımsız sınıf içi araştırma yapabileceklerdir. |
|
PK-20 : |
belli durumlar için diğer öğretim yöntemlerinin değer ve rolünü takdir edebileceklerdir |
|
PK-21 : |
çocuklara yabancı dil öğretimi konusunda uygun materyal ve öğretme yöntemine karar verebilecekledir. |
|
PK-22 : |
birden fazla yabancı dil öğretim yöntemini belli ortama entegre etme kapasitesini kullanabileceklerdir |
|
PK-23 : |
hedef kitle, ortam, amaç ve motivasyona bağlı olarak en uygun yabancı dili öğretme yöntemlerini seçebileceklerdir. |
|
PK-24 : |
bir eğitim kurumunun müfredatının nasıl oluştuğu konusunda daha iyi bir bakış açısına sahip olacaklardır |
|
PK-25 : |
müfredat konusundaki farklı yaklaşımları analiz edebileceklerdir |
|
PK-26 : |
müfredat geliştime konusunda gelecekte bulunacakları eğitim kurumlarında insanlarla işbirliği içinde çalışabileceklerdir |
|
PK-27 : |
bir eğitim kurumunun müfredat geliştirme ekibinde görev alıp çalışabileceklerdir |
|